eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbank vs BZWBK vs CitibankRe: KK Polbank vs BZWBK vs Citibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "misza" <m...@m...misza.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbank vs BZWBK vs Citibank
    Date: Sat, 10 Jan 2009 01:02:57 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <gk8p21$686$1@mx1.internetia.pl>
    References: <gk0odv$cj1$2@inews.gazeta.pl> <gk222v$jc3$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    <gk2l3q$m3r$1@inews.gazeta.pl> <gk55qk$aq9$4@inews.gazeta.pl>
    <gk5ch9$lmi$1@mx1.internetia.pl> <gk85h6$442$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-60-26.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1231546242 6406 77.254.60.26 (10 Jan 2009 00:10:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Jan 2009 00:10:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 090109-0, 2009-01-09), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:469277
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:gk85h6$442$1@node1.news.atman.pl...
    > "misza" <m...@m...misza.pl> wrote in message
    > news:gk5ch9$lmi$1@mx1.internetia.pl...
    > [...]
    >> Ooo, odezwali się z City ... i ... : " Bo wie pan nasz system gubi dane z
    >> wniosków internetowych i będzie pan musiał wypełnić jeszcze raz wniosek z
    >> przedstawicielem " :) Czy jeśli rzeczywiście będzie konieczne wypełnienie
    >> tych danych - na formularzu będzie zaznaczane, że wniosek jest
    >> "INTERNETOWY" i karta na 2 lata - gratis ??? :)
    >
    > Fiuty ci policza za drugi rok i bedziesz musial reklamowac. To juz jest
    > taki zlodziejski bank, ktory dyma klienta od tylu i jak ten nie zauwazy to
    > sie ciesza.
    > Dlatego -- zero tolerancji. Jak problem -- pisz do rzecznika prasowego,
    > wtedy zalatwiany jest od reki.
    >
    > Sytuacja znana mi z autopsji: tj. mialem miec niby karte bezplatna 2 lata,
    > wlasnie minal rok i naliczyli oplate.

    Super, że istnieje ta grupa dyskusyjna :) Mam 3 wyjścia : 1. Wymusić
    napisanie
    na wniosku "Internet - karta bez opłaty rocznej przez 2 lata" + ksero tego
    wniosku;
    2. W razie niepowodzenia pkt.1 podziękować i wypełnić jeszcze raz wniosek,
    tym
    razem podczas rozmowy telefonicznej postawić na to, że będę wypełniał tyle
    wniosków,
    aż w końcu dane się "poprawnie zapiszą" ;)
    3. W razie niepowodzenai pkt.1 podpisać i za niecałe 11 miesięcy zadzwonić
    do Citiphone w celu wypowiedzenia umowy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1