  • Data: 2008-02-20 21:18:32
    Temat: Re: KK Polbank - zasady wydawania
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lut, 19:27, T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale znajoma na codzien nie zmienia bankow i kart. Naawet nigdy nie miala
    > KK, wiec nie wiedziala jaka jest roznica miedzy karta plaska a wypukla.
    > Po prostu wyjazdzala na dluzej za granice, a zauwazyla, ze w _jej_ banku
    > mozna zalatwic od reki karte... Poszla do banku, porozmawiala z
    > konsultantem, przemyslala oferte, wrocila do banku i tak to sie
    > skonczylo...

    Niestety, w wiekszosci bankow jesli nie wiemy kiedy i o co sie pytac,
    placimy "frycowe" nie dostajac tego, co tak naprawde potrzebujemy (sam
    sie nacialem przy kredycie gotowkowym, biorac za dobra monete stawke
    procentowa na drukowanej dla mnie symulacji - potem przyznano mi
    kwote, ale na innej stawce).
    W bankach typu Polbank, Eurobank z reguly konsultant (pani przy
    stoliku) przedstawia najbardziej optymistyczna dla klienta wersje,
    ktora pozniej realia przykrawaja do rzeczywistosci. W "zwyklym banku"
    wstepne uzgodnienia sa bardziej zblizone do elementu finalnego, o ile
    nie wskoczy po drodze jakis BIK, ale procedury bywaja dluzsze no i
    propozycje sa bardziej okrojone niz optymistyczna wersja z takiego
    Polbanku.

    Teraz, jesli znajoma wyjezdza na dluzej, a konto ma w Polbanku, to czy
    rozwiazala kwestie splat swojej KK?
    O ile dobrze pamietam, nie ma u nich zadnych splat automatycznych -
    ktos musi na podstawie zestawienia