eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK PolbankuRe: KK Polbanku
  • Data: 2009-04-08 08:25:01
    Temat: Re: KK Polbanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@g...pl pisze:
    > Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
    > czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
    > czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
    > miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
    > nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
    > zamknięta. Ostatecznie zniknęła w BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
    > zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
    > wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    > zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

    Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
    niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1