eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbanku › Re: KK Polbanku
  • Data: 2009-04-08 09:17:26
    Temat: Re: KK Polbanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 8 Kwi, 10:25, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > k...@g...pl pisze:
    >
    > > Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
    > > czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
    > > czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
    > > miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
    > > nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
    > > zamknięta. Ostatecznie zniknęła w  BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
    > > zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
    > > wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    > > zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.
    >
    > Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
    > niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.
    >
    > --
    > Mithos

    Poszedłbym w opcję "okradzenia" przez bank, ponieważ bank sam pobrał
    opłatę za świadczenie, którego nie wykonał.
    Masz podstawy do zadośćuczynienia. W takich sytuacjach żądam kwoty
    jaką bank pobiera za monit telefoniczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1