eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[KK Raiffeisen] Antyreklama › Re: [KK Raiffeisen] Antyreklama
  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: [KK Raiffeisen] Antyreklama
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d3ih9h$qt8$1@news.onet.pl>
    Date: Wed, 13 Apr 2005 20:56:41 +0200
    Message-ID: <1286ga5omtnz3$.1he0f59p29mlf$.dlg@40tude.net>
    X-Allegro: msprungk
    X-MVP_ID: 10445
    NNTP-Posting-Host: 80.48.245.221
    X-Trace: news.home.net.pl 1113418602 80.48.245.221 (13 Apr 2005 20:56:42 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 55
    X-Authenticated-User: msprungk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:343907
    [ ukryj nagłówki ]

    mmmaslov napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chciałbym przestrzec grupowiczów przed wyrabianiem kart kredytowych w
    > Raifim.
    > Dziadowski bank aż szkoda gadać, otóz za namową koleżanki wyrobiłem sobie
    > tam dwie KK (Visa Nova i MC National Geographic). Jakaś promocja była, więc
    > dużo mnie to nie kosztowało.

    Też mam tam Visa Nova :)

    > - jakieś 2 tygodnie trwało, aż doprosiłem się wydzwaniając kilkakrotnie na
    > infolinię, żeby mi udostępnili podgląd do rachunków kart przez net.

    Dostęp miałem natychmiast bez najmniejszego problemu. Podczas pierwszej
    rozmowy z konsultantem aktywowałem wszystko, łącznie z kanałem R-Mobile


    > Normalnie skandal, dzwonie pytam co się dzieje i że ja bardzo prosze, a
    > konultant odpowiada, że za 15 minut ktoś do mnie oddzwoni, oczywiscie nie
    > dzwoni, a po kilku dniach jak ja zdenerwowany dzwonilem z pytaniem, czy juz
    > o mnie zapomnieli, sytuacja się powtarza. 2 tygodnie się tak woziliśmy.

    To ja mam teraz taką śmieszną sytuację. Zmieniłem komórkę na Motorolę V500
    i ona ma jakiś wybitny problem z dostępem do R-Mobile. Krótko mówiąc nie
    mogę zaktywować sobie dostępu. Zgłosiłem na infolince i powiedziano mi, ze
    ktoś się ze mną skontaktuje. Na razie cisza w eterze :)))

    > - nie mają w zwyczaju przysyłać na czas rozliczeń. Jutro mija mi termin
    > spłaty zadłużenia na jednej z moich kart i do dnia dzisiejszego nie
    > otrzymałem, żadnego rozliczenia.

    Fakty. Dzisiaj dostałem wyciąg, który podobno został wysłany 1 kwietnia.
    Ciekawe, że szedł prawie dwa tygodnie. Oni te wyciągi wysyłają z Hondurasu?
    ;)


    > Z doświadczeń znajomych wiem, że nie jestem
    > przypadkiem odosobnionym i że jak np. komuś termin wypada powiedzmy 14, to
    > 13 dopiero dochodzą jakiekolwiek dokumenty, wiec jak ktos nie podgląda przez
    > net, to oczywiscie jest narażony na kary.

    Ja na szczęście mam dostęp przez NET bo inaczej było by ze mną krucho





    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1