    From: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Raiffeisen cd.
    Date: Fri, 7 Nov 2003 23:00:27 +0100

    Zenada,

    > Człowieku - to że bank chce zapłaty za wydanie KK to nie ma w tym nic
    > dziwnego.

    Otoz dla mnie jest... przyzwyczailem sie do uzywania KK za darmo. Coz,
    niektorzy nazywaja to psuciem rynku :)

    > Zasada jest nastepująca: jak sie podoba to bierzesz - a jak nie to
    > nie. Klient który nie płaci to marny klient - łaski im nie robisz.

    Widzisz, widac, ze nie do konca czaisz baze na czym polega zysk banku z KK.
    Otoz oplata za wydanie to czesto nie pokrywa kosztow plastiku i kuriera, a
    juz na comiesieczne wyciagi to napewno nie starcza :).
    Slyszales kiedys o programach typu "Cash Back" ? To takie cudo, w ktorym -
    mowiac w skrocie - _bank_ placi klientowi, za to ze uzywa jego KK.

    Pomijajac juz taki skromny fakt, ze jak sie wkurwi klienta, to moze
    zrezygnowac takze z innych produktow oferowanych przez bank.

    > Jak cię
    > nie stać na te kilkadziesiąt zł rocznie to zamów sobie Visę Electron
    > debetową i nie psuj krwi ludziom.

    Tu nie chodzi o kwestje czy stac mnie czy nie. Po protu nie lubie placic za
    cos co jest za darmo...
    A w zasadzie chodzi o pokazanie mechanizmu traktowania zlapanego juz w siec
    klienta, co moze komus zaoszczedzic 'psucia krwi' gdy Raiffeisen bedzie mu
    chcial wcisnac ten shit za darmo....A zapewniam Cie, ze pewnym klientom nie
    dosc, ze wciskaja za darmo to jeszcze potrafia sporo doplacic w pierwszym
    roku uzytkowania !

    MAd Hat
    ter