  • Data: 2014-03-14 17:21:36
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2014 02:41, Kamil Jońca pisze:

    > O, i mi też ze 2 dni temu ...

    Właśnie też zobaczyłem dzisiaj list, że mój skromny limit 5k zrobili
    prawie x3 no ale jak widać nie ma nic za darmo ;)
    Jako, że do płatności innych niż PLN, EUR i GBP dobrze nadaje się karta
    USD z kantora Aliora to trzeba się będzie przestawić. Tym bardziej, że
    według mnie to tylko już kwestia czasu jak popsują przeliczniki dla
    dawnych kart Polbanku.

    Xenocide