  • Data: 2014-03-15 10:38:54
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2014 06:56, jn pisze:
    > Oprócz odniesienia do kursu VISA i MC jest także taki zapis:
    > § 24
    > 4. Transakcje płatnicze dokonane w Walucie rozliczeniowej
    > (w przypadku Instrumentów płatniczych, dla których
    > Walutą rozliczeniową jest waluta inna niż złote) oraz
    > Transakcje płatnicze, o których mowa w ust. 2 pkt 2 (waluta inna niż
    > złote),
    > przeliczane są przez Bank na złote po Referencyjnym
    > kursie walutowym obowiązującym w Banku w dacie
    > Rozliczenia.
    > 5. W przypadku Transakcji płatniczych realizowanych
> [...]

    No to się zgadza, bo przecież teraz w Rajfim są dwa typy kart -
    oryginalne Rajfiego i przejęte z dobrodziejstwem inwentarza Polbanku.
    Walutą rozliczeniową dla starych kart Polbanku jest PLN, bo takie
    przyjdzie zawsze obciążenie, który przekaże VISA/MC, więc powyższe
    punkty ich nie dotyczą. Jednak oryginalne karty Rajfiego dla których
    waluta rozliczeniowa to EUR, USD czy co tam, już pod te paragrafy
    wpadną. Nie dostałem jeszcze tych papierów, więc opieram się tylko na
    tym co tu wrzucacie.

    Xenocide