    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Rajfi - saldo przeniesione - w kulki leca?
    Date: Tue, 01 Jul 2008 20:50:32 +0200

    _Mark_ wrote:
    > Ja po kilku miesiacach szarpaniny, identycznej jak twoja, doszedlem do
    > wniosku, ze nie rozumieja swojej promocji. Na rozpatrzenie reklamacji
    > musialem czekac ponad miesiac.
    > Po trzech uznanych reklamacjach, zrezygnowalem, splacilem calosc i
    > zlikwidowalem karte.
    >
    > pzdr

    Dzieki, zawsze to razniej wiedzac ze nie jest sie osamotnionym. Bo juz
    nie wiedzialem czy ja jestem glupi czy w Rajfim nie do konca "system"
    dziala :) Bede interweniowal poleconym ZPO, ale tak czy tak przed
    konczem okresu "bezodsetkowego" poszukam nowej KK. Gdzie mozna przeniesc
    Rajfiego? Millenium? Multi? Zalezy mi na przeniesieniu zadluzenia +
    ratio/okres bezodsetkowy, zwiekszenie limitu niekoniecznie.

    Pozdrawiam
    Wieslaw