    From: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Visa jako uzupelnienie Mastercard - ktora wybrac?
    Date: Wed, 24 Mar 2010 09:52:53 +0000 (UTC)

    > VC ING.

    Ok, wygląda interesująco: pierwszy rok bezpłatnie, później 50zł, ewentualnie
    100zł za golda.

    Zwolnienie z opłaty za kartę (6000zł rocznie dla classic, 12000zł rocznie dla
    golda) jest bez sensu, bo za te 6000zł mam 60zł cashback (i odpowiednio 120zł)
    na polbank era, więc lepiej płacić kartą polbanku, a tutaj płacić roczną opłatę.

    Widzę, więc, że mam dwie opcje (dla karty back-up):
    - najtańsza na rynku, ale z tych, które działają sprawnie i nie ma z nimi
    niespodzianek
    - albo co roku przenosić kartę z banku do banku

    Widzę już, że te zwolnienia z rocznych opłat są zupełnie bez sensu w
    porównaniu z cashback.

    Pozdrawiam,
    Marcin