eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK citi i obsluga online - subiektywna ocenaRe: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
  • Data: 2007-06-22 21:54:05
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    crc_error <mail@is_not_available.com> napisał(a):

    > Witam,
    > Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
    > zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale
    >wnerwia
    > mnie takie traktowanie klienta. Citi chyba stosuje strategie - wyslac
    > agenta, niech zbierze dane, podpis, a potem juz samemu pozaznaczac
    ptaszkiem

    > wszelkie mozliwe opcje nawet o nich nie wspominajac.

    agent jest z firmy zewnetrznej i jedzie na prowizji od kazdej opcji zapewne

    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
    > niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac
    >metoda
    > prob i bledow.

    jest u gory link dtruktura serwisu - najprosciej tam siepolapac gdzie co
    jest. wtym roku cbol ma byc radykalnie przebudownany

    > Z otwarciem
    > wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze
    >oczywiscie
    > jest w systemie.

    masz zapewne AR 8.0 - cbol z tym sie nie widzi, wczesniejsze wresje acrobat
    readera dzialaja bez problemu


    > Pozdrawiam!
    > crc
    >
    pzdr
    s

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1