-
1. Data: 2007-06-02 15:34:56
Temat: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: "crc_error" <mail@is_not_available.com>
Witam,
nie tak dawno postanowilem zamowic KK citi. Wypelnilem stosowny formularz
online, pozniej kontakt z agentem, ktory przyjechal z tym samym formularzem
i wypelnial to samo recznie, na dodatek pare raze z powodu pomylek. Wniosek
zatem, ze ten formularz online to chyba tylko dla parady w serwisie
zamiescili. Pozniej przyslali karta, miala byc Visa, a przyszla oczywiscie
MasterCard. Pewnie w ich interesie lezy aby klienci brali MC, wiec w d* maja
co zamowisz i tak wysla Ci MC. Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale wnerwia
mnie takie traktowanie klienta. Citi chyba stosuje strategie - wyslac
agenta, niech zbierze dane, podpis, a potem juz samemu pozaznaczac ptaszkiem
wszelkie mozliwe opcje nawet o nich nie wspominajac. Na infolinii oczywiscie
lakoniczna odpowiedz "musial pan zamowic ta usluge".
Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac metoda
prob i bledow. Aby miec mozliwosc otrzymywania wyciagow mail-em, nalezy
zdefiniowac haslo, ktore musi miec male i wielkie litery oraz cyfry - to
rozumiem, kwestie bezpieczenstwa, no ale zeby wymuszac dokladnie 13
znakow!!! To juz jest bardzo niewygodne i nawet niebezpieczne. A tak BTW,
aby zalogowac sie do konta, wystarczy podac 4 cyfrowy pin. Z otwarciem
wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze oczywiscie
jest w systemie.
Zanim przyslali mi karte, chcialem jeszcze przeniesc do nich swoje konto
osobiste z multibanku, dobrze, ze sie wstrzymalem. Nie wiem co prawda jak
wyglada obsluga konta osobistego online w citi, ale jesli jest podobne do
obslugi karty to ja dziekuje.
Pozdrawiam!
crc
-
2. Data: 2007-06-02 15:41:19
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 2 Jun 2007 17:34:56 +0200,
osoba podpisana: crc_error <mail@is_not_available.com>
napisała:
[...]
> MasterCard. Pewnie w ich interesie lezy aby klienci brali MC, wiec w d* maja
> co zamowisz i tak wysla Ci MC. Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
Nie stwierdzono - zamówiona Visa BP - przyszła VISA BP
> zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale wnerwia
Jakos byłem w stanie wyartykułować, ze nie chcę żadnego ubezpieczenia.
[...]
> prob i bledow. Aby miec mozliwosc otrzymywania wyciagow mail-em, nalezy
> zdefiniowac haslo, ktore musi miec male i wielkie litery oraz cyfry - to
> rozumiem, kwestie bezpieczenstwa, no ale zeby wymuszac dokladnie 13
> znakow!!! To juz jest bardzo niewygodne i nawet niebezpieczne. A tak BTW,
E? Czy ty na pewno o Citi mówisz ? Nie przypominam sobie czegoś takiego.
> aby zalogowac sie do konta, wystarczy podac 4 cyfrowy pin. Z otwarciem
> wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze oczywiscie
A może to wina Twojego systemu. U mnie wyciągi citi są poprawnie
traktowane zarówno pod Windą, jak i pod Linuksem(fakt, trzeba acrobata
zainstalowac, bo xpdf nie czyta)
KJ
--
Nie oddawaj Polski oszołomom http://www.skubi.net/nieoddaj.html
If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
-- Bertrand Russell
-
3. Data: 2007-06-02 15:51:09
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: badzio <b...@n...epf.pl>
crc_error napisał(a):
> Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
> zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale wnerwia
> mnie takie traktowanie klienta.
Jak zakladalem KK citi, to koles ktory bral od nas papierki powiedzial
nam na wstepie, zeby zaraz po otrzymaniu karty zadzwonic do citi i
sprawdzic czy 'przypadkiem' nie wlaczyly sie jakies ubezpieczenia
> Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
> dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie.
To sie zgadzam. Do tego system nie pokazuje blokad:( Jesli chodzi o
interfejs uzytkownika, to mbank tutaj wygrywa.
> Z otwarciem wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze
oczywiscie
> jest w systemie.
A tego nie stwierdzilem - na trzech kompach wszystko dziala ok (firefox)
A wlasciwie to czemu to wszystko pisales? Te problemy byly juz poruszane
- o ile Citi jest chwalone za obsluge klienta i reklamacje, o tyle jest
malo kto wypowiada sie pochlebnmie na temat ich systemu internetowego (a
i kwestia 'omylkowo' wlaczonych ubezpieczen tez byl poruszany)
--
badzio
-
4. Data: 2007-06-02 21:55:49
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Kamil Jońca pisze:
>> prob i bledow. Aby miec mozliwosc otrzymywania wyciagow mail-em, nalezy
>> zdefiniowac haslo, ktore musi miec male i wielkie litery oraz cyfry - to
>> rozumiem, kwestie bezpieczenstwa, no ale zeby wymuszac dokladnie 13
>> znakow!!! To juz jest bardzo niewygodne i nawet niebezpieczne. A tak BTW,
> E? Czy ty na pewno o Citi mówisz ? Nie przypominam sobie czegoś takiego.
Dobrze mówi. Pamiętam, że mnie też to nieźle zdziwiło, no ale Citi potrafii.
--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
5. Data: 2007-06-02 21:57:13
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Kamil Jońca pisze:
>> prob i bledow. Aby miec mozliwosc otrzymywania wyciagow mail-em, nalezy
>> zdefiniowac haslo, ktore musi miec male i wielkie litery oraz cyfry - to
>> rozumiem, kwestie bezpieczenstwa, no ale zeby wymuszac dokladnie 13
>> znakow!!! To juz jest bardzo niewygodne i nawet niebezpieczne. A tak BTW,
> E? Czy ty na pewno o Citi mówisz ? Nie przypominam sobie czegoś takiego.
Dobrze mówi. Pamiętam, że mnie też to nieźle zdziwiło, no ale Citi tak
ma IMO to pewnikiem jakieś super zabezpieczenia from ju-es-ej.
--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
6. Data: 2007-06-02 22:15:42
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
crc_error pisze:
> Witam,
>
> nie tak dawno postanowilem zamowic KK citi. (...)
Co do problemów dotyczących zamawiania/wydania karty, to na pewno
lektura archiwum grupy pozwoliłaby Tobie ich prawdopodobnie uniknąć.
Co do www to miałem multi, bph i mam mbank i powiem, że ta toporność
Citi jak się z nią oswoi, to nie jest wcale taka zła. Stronę można sobie
w prosty (choć ubogi) sposób edytować i do tego dorzucić 5 ulubionych (o
które w multi się nie mogłem doprosić) i jak dla mnie to jest gitara bo
mam wszystko to czego używam pod ręką.
--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
7. Data: 2007-06-03 08:28:14
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: "xviper" <v...@o...pl>
Użytkownik "crc_error" <mail@is_not_available.com> napisał w wiadomości
news:f3s2n3$oj2$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> nie tak dawno postanowilem zamowic KK citi. Wypelnilem stosowny formularz
ja nie tak dawno dostalem oferte na darmowa KK citi wiec wzialem do
testowania i jesli chodzi o karte to OK ale jesli chodzi o serwis online to
tragedia - zeby zobaczyc (sic!) wyciag w sieci musze zrezygnowac z
papierowego wyciagu ! Czegos tak glupiego nie wymyslil chyba zaden inny
bank - ograniczac klientom dostep do wyciagow online tylko dlatego ze
dostaja wyciagi papierowe ???
-
8. Data: 2007-06-03 09:05:36
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: "MK" <m...@i...pl>
"xviper" <v...@o...pl> wrote in message
news:f3tu1f$7pa$1@inews.gazeta.pl...
> tragedia - zeby zobaczyc (sic!) wyciag w sieci musze zrezygnowac z
> papierowego wyciagu ! Czegos tak glupiego nie wymyslil chyba zaden inny
> bank - ograniczac klientom dostep do wyciagow online tylko dlatego ze
> dostaja wyciagi papierowe ???
Hm, np. BZWBK tez tak ma... podobnie chyba Millennium.... Dla banku
wysylanie wyciagow to dodatkowy koszt, wiec uzasadnione jest, ze chca
ograniczyc ich liczbe.
MK
-
9. Data: 2007-06-03 09:14:01
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: "Znacznik" <z...@T...pl>
Użytkownik "MK" napisał w wiadomości
> Hm, np. BZWBK tez tak ma...
Też tak ma? Przecież chyba można pobrać wyciąg pdf bez zaznaczania
"..rezygnuję z papierowych".
-
10. Data: 2007-06-03 09:33:15
Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
Dnia 2007-06-03 11:05, MK stwierdził, że:
> Hm, np. BZWBK tez tak ma... podobnie chyba Millennium.... Dla banku
> wysylanie wyciagow to dodatkowy koszt, wiec uzasadnione jest, ze chca
> ograniczyc ich liczbe.
Zawsze mnie zastanawiało, po co ludziom takie sterty makulatury. Gdybym
miał możliwość, to sam chętnie bym wywalił papierowe wyciągi do KK na
rzecz elektronicznych. Niestety mój bank tego jeszcze(?) nie oferuje.
--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+