  • Data: 2008-05-19 18:28:00
    Temat: Re: KK citi kontra KK mbank
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:
    > Ja mialem dwa razy KK w mBanku i za kazdym razem do rezygnacji
    > wystarczylo jedno pismo wyslane listem.

    Potwierdzam. Też miałem w mbanku 2 razy kartę i za każdym razem jedno
    wysłane pismo i bez problemów pozbywałem się karty.

    A co do porównania to Citi wygrywa we wszystkim. Mam u nich 2 główne
    karty i 2 dodatkowe od kilu ładnych lat i zero problemów. Zwalniają z
    opłat bez problemu (w mbanku tylko to co w TOiP i nic poza to), przelewy
    z karty, sami podnoszą limit co rok bez papierków i problemów.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS