  • Data: 2006-11-24 19:37:59
    Temat: Re: KK - co zamiast Raiffeisena?
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:ek7fq1

    > To ja chybe żyję w świecie cudów, bo u mnie *zawsze* następnego
    > dnia po wpłacie jest ona uwazględniana w limicie. Sprawdzaliście
    > to, czy tylko tak sobie piszecie na podstawie tego co widac w
    > kanale internetowym?

    To faktycznie zyjesz w krainie cudow :))
    U mnie w panelu inna informacja niz na infolini automatycznej. Konsultant
    widzi cos czego ja nie widze , ale autoryzacja widzi to jeszcze pozniej .
    Karta w r-banku jest rozliczana bardzo tanio to fakt . Roznica pomiedzy
    transakcja na 1000 USD pomiedzy r-bank a multibank okolo 30 PLN taniej w
    r-bank . Ale system onlinowy do bani . Zalozylem sobie konto w r-banku
    zobacze jak wyglada ksiegowania na karcie z przelewu z konta . Bo przelew z
    rachunku z innego banku na karte dramat .

    Jaca