  • Data: 2003-10-10 16:43:56
    Temat: Re: KK czy kredyt odnawialny?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz mam mały problem, pt. brak środków (są to problemy przejściowe -
    > trochę się przeliczyłam przy zakładaniu lokaty VW a teraz szkoda mi ją
    > zrywać) i zastanawiam się czy starać się o kredyt odnawialny na koncie
    > (mBank) czy o kartę kredytową skoro i tak większość transakcji dokonuję
    > kartą? Nie wiem co będzie tańszym i wygodniejszym rozwiązaniem.

    Jesli to są chwilowe problemy z płynnością finansową, to moim zdaniem lepiej
    KK. Koszt uzyskania podobny, a jak Ci się uda załapać na jakąś promocję to
    może być nawet niższy. W końcu za przyznanie i wznowienie linni kredytowej
    banki też pobierają prowizję. Warunki uzyskania podobne. Zyskujesz na
    odsetkach, bo w linni kredytowej płacisz je zawsze kiedy zejdziesz poniżej
    salda, a tu do 51 dni 0%. Przy grubszych zakupach, czy wyjazdach wakacyjnych,
    takie rozłożenie wydatków na 2, a niekiedy 3 miesiące spłaty może być
    zbawienne dla budżetu.
    Poza tym dochodzi efekt psychologiczny, dostajesz KK i jej używasz na
    codzień, a przy linii kredytowej tak głupio uzyskać ją i skorzystać raz na
    jakiś czas :^)

    Miłego dnia
    Tomek