  • Data: 2009-05-02 10:51:15
    Temat: Re: KK do transakcji walutowych
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 06:57:15 -0700 (PDT), k...@o...pl wklepał(-a):

    >Już było tu wielokrotnie na grupie i też pisałem w poście wyżej.
    >PLN jest walutą rozliczeniową a nie jakieś EUR czy USD oraz nie
    >pobiera opłat z przewalutowanie.

    W Aliorze też jest podobnie, ale nie dla każdej waluty:

    "Operacje w innej walucie niż PLN dokonywane przy użyciu kart płatniczych ze
    znakiem Mastercard:
    1) wykonane w walucie EUR są przeliczane w Banku na walutę rachunku (jeżeli inna
    niż EUR) po kursie kupna/sprzedaży dewiz obowiązującym w Banku w dniu
    rozliczenia operacji,
    2) wykonane w walucie USD są przeliczane w Banku na walutę rachunku (jeżeli inna
    niż USD) po kursie kupna/sprzedaży dewiz obowiązującym w Banku w dniu
    rozliczenia operacji,
    3) wykonane w walucie GBP są przeliczane w Banku na walutę rachunku (jeżeli inna
    niż GBP) po kursie kupna/sprzedaży dewiz obowiązującym w Banku w dniu
    rozliczenia operacji,
    4) w pozostałych walutach przeliczane są na USD według kursu MasterCard i zasad
    stosowanych przez tę organizację, a następnie przeliczane przez Bank na walutę
    rachunku po kursie kupna/sprzedaży dewiz obowiązującym w Banku w dniu
    rozliczenia operacji przez Bank."

    Ale ani słowa o kartach VISA, więc nawet nie wiadomo jaka jest waluta
    rozliczeniowa.

    --
    Sławomir Szyszło