  • Data: 2007-03-05 18:25:25
    Temat: Re: KK ilosc i limity
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:esc6bb$akh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To jest oczywiście racja, że dopóki wszystko jest OK, każdy bank jest
    > równie dobry. Ja uwżam, że w razie fraudu także nie będzie zbyt wielkich
    > różnic pomiędzy bankami, a wokół Rajfiego narosła legenda pod tym
    > względem. Ale tutaj odpowiedź może dać jedynie praktyka.

    Wedlug mnie wlasnie tutaj bedzie najwieksza roznica. Jak zlozysz
    reklamacje w banku to w jednym pewnie po tygodniu bedzie po
    sprawie a w innym banku bedziesz sie musial trzy miesiace
    przepychac, pisac odwolania od rozpatrzenia reklamacji itp.

    > Przy okazji: to kolejny argument żeby posiadać wiele kart. Tak aby fraud
    > na którejś z nich nie powodował żadnych realnych niedogodności. W skrajnym
    > przypadku, czyli w przypadku niesatysfakcjonującego rozpatrzenia
    > reklamacji, można po prostu taką kartę wypowiedzieć (ewentualnie
    > przenieść), i niech bank sie buja z odzyskiwaniem środków.

    Zapomniales o BTE. I tu beda kolejne nerwy.

    Pozdrawiam,
    Marcin