  • Data: 2005-07-11 19:57:21
    Temat: Re: KK jak najszybciej?
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dasulg$90p$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > potrzebuję jak najszybciej karty, która umożliwi mi wykonanie płatności w
    > Internecie. Karty potrzebuję jak najszybciej, ale jest mi potrzebna do
    > wykonania tylko jednej płatności, potem chciałbym z niej zrezygnować. Mam
    > stałe zatrudnienie ale zarobki nie są zbyt wysokie, raczej nie otrzymam
    > nigdzie Classica. Natomiast słyszałem, że jest możliwość otrzymania karty
    > kredytowej zabezpieczonej lokatą terminową.

    Słyszałem, że wypukłą Visę Classic pod zastaw lokaty w wysokości 120% limitu
    daje MultiBank. Szczegóły na: www.multibank.pl. Niestety wyrobienie karty
    trochę potrwa (może tydzień a może więcej, nie wiem), ponieważ w Polsce nie
    ma wypukłych kart niespersonalizowanych i nie wiem, czy w ogóle takowe są
    (płaskie niespersonalizowane debetówki mozna dostać od ręki w EuroBanku).
    Nie ma też technologii pozwalającej personalizować wypukłe karty na miejscu
    w Banku (znaczy technologia jest, ale o ile wiem nie używa jej żaden polski
    bank).