    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mB info ;)
    Date: Wed, 23 Apr 2003 20:44:35 GMT

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnbadrq3.4v0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...

    > I naprawdę Ci ta "płaskatość" karty tak bardzo przeszkadza? Ja mimo że
    > chyba jestem w stanie uzystkać w mBanku VC to cały czas poważnie
    > rozważam VE

    Obecnie dla osoby, ktora uzywa karty w Polsce nie ma to chyba zbyt duzego
    znaczenia. Oczywiscie sa wyjatki, osoby ktore czesto podrozuja po swiecie
    lub wykonuja transakcje MO/TO/IO. Ja prawdopodobnie nie przedluze waznosci
    KK Multi, a zdecyduje sie na plaski produkt mBanku lub PKO [oczywiscie jak
    cena wypuklej bedzie porownywalna z plaska to ja sobie zostawie :)].
    Ewentualnie zdecyduje sie na Amexa, o ile ciagle bedzie chodzil bez
    autoryzacji.

    Maciej

    PS Do transakcji MO/TO/IO i zagranicznych pozostawiam Citkowa KK. Hehe...
    jako ciekawostke dodam, ze od kilku miesiecy nie mam zadnej plaskiej karty,
    ale za kilkanascie dni sie to zmieni pierwsza wypukla zamieniam na plaska.
    Do chwili obecnej dazylem w przeciwnym kierunku ;).