    From: "darek" <d...@b...home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank czy Citi w CRO
    Date: Mon, 1 Jul 2013 21:26:35 +0200

    Użytkownik "Slavekk" napisał:

    >Nie ma, bo oni mają kurs "w czasie przed wyjazdem" a nie "w czasie
    >wyjazdu".
    >Ponadto "przed wyjazdem" nie wiesz ile wydasz "w czasie wyjazdu"

    Jak zauważyłeś sam korzystam z kart ale ogólnie to chyba nie problem
    przywieźć walutę spowrotem ? ....znam nawet takie osoby ...nie mi oceniać
    czy to rozsądne czy nie.
    Tej kwestii nie rozstrzygniemy bo to indywidualne podejscie, jasne jest, że
    na wcześniejszym zakupie waluty można zarówno zyskać jak i stracić.
    Nie o to jednak chodziło, w obu przypadkach płacąc jedną z dwóch
    wymienionych kart w JPY po prostu tracisz w stosunku do kursów aktualnych
    kantorowych
    I nie ma znaczenia czy będzie to 12 , 20 czy 31 dzień miesiąca... zawze to
    będzie te lilka % więcej.
    Swoją drogą kantory internetowe przynajmniej dla części walut rozwiązują
    problem dla rachunków i kart prowadzonych w tych walutach...i wspomniana
    przez Ciebie ich niedostępność będąc "tam" nie ma najmniejszego znaczenia.

    darek