  • Data: 2007-10-08 20:03:42
    Temat: Re: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 21:36, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Ja korzystam z KK jeszcze inaczej. Na początku okresu rozliczeniowego kupuję
    > sobie coś dużego z zamiarem "na raty". [1] Przy zbliżającym się terminie
    > zapłaty spłacam całość z kredytu odnawialnego. Jestem wprawdzie na minusie,
    > ale faktyczne odsetki spłacają się w wysokości bardzo małej, bo na koncie,
    > gdzie mam kredyt odnawialny mam duży ruch i często środki się wyrównują do
    > "0" lub są na "+". :)
    >
    > [1] Ostatnio to pralkę i nowego laptopa

    Ja jestem na stalej pensji - Zakupy zwykle KK rozkladam pomiedzy 2 KK
    przesuniete o 15 dni. jedna ma termin splaty taki, ze splacam z
    oszczednosci z ostatniej pensji (w miedzyczasie wplacam na % -
    symbolicznie, ale w sumie w skali roku daje to kilkadizesiat zl),
    druga idzie bezposrednio po wyplacie, do splaty z wyplaty+z reszty
    oszczednosci.
    Robiac zakupy teraz w pazdzierniku, planuje je pod splate z
    oszczednosci z pensji listopadowej, a za 10 dni z wyplaty grudniowej.
    Pod to ustalam terminy zwyklych wiekszych kwotowo zakupow.
    Do powazniejszych zakupow wyrabiam (ach te greckie powolne i mylace
    sie banki ;) ) KK w Polbanku, zeby moc w dowolnym momencie kupic cos
    powyzej 500 zl i rozbic to na do 12 rat za oplata 5% wartosci zakupu,
    doliczana do tych rat.
    Wygodniejsze niz latanie z papierkami po bankach jesli bedzie sie
    chcialo kupic cos wiekszego.