  • Data: 2008-10-01 13:08:20
    Temat: Re: KK mBank z?ota rybka
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.10.01.11.55.10@rudak.org...

    > A nie 2,4 tys.?

    Nie, wyobraź sobie, że ponad rok temu jakiś marketoid wymyślił taką
    "promocję": pierwszy rok za darmo (wielka mi łaska), kolejne mogą być za
    darmo jeśli w poprzednim roku obrót bezgotówkowy będzie wyższy niż 12k (to
    już jakaś mega-łaska).

    W praktyce można uzyskać zwolnienie przy dramatycznie niższych obrotach.
    Tylko zazwyczaj trzeba się o nie prosić, albo wyykonywać żenującemanewry z
    niby-rezygnacjami, co nie każdemu musi odpowiadać.

    marekz