  • Data: 2003-08-27 21:36:37
    Temat: Re: KK mbanku - pytanie - symulacja
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bij6nu$2pi$...@n...onet.pl,
    Rafal Urbanelis <n...@o...pl>:
    > "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > ale jak to jest ze pracownicy mBanku twierdza co innego.
    > sprawdzalem 3 zrodla:
    > 1) mCzat
    > 2) mLinia
    > 3) forum mBanku - odpowiedz Pani Asi. (link gdzies mi sie zawieruszyl
    > - ale jak trzeba - znajde)

    O ten link chodzi?
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=704
    83&t=69783&v=t
    Dopiero podawalem :)

    > wszystkie 3 zrodla mowia ze najpierw zaplace:
    > za niesplacone 500 PLN za 54 dni
    > potem analogicznie

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html#X

    1

    Z tytułu dokonanych transakcji mBank nalicza odsetki od transakcji:

    1. bezgotówkowych - *****za każdy dzień pocz?wszy od daty dokonania
    transakcji do dnia spłaty zadłużenia*****, z zastrzeżeniem że odsetki nie s?
    naliczane, je?li saldo zadłużenia zostanie spłacone w cało?ci przed upływem
    terminu spłaty okre?lonego na wyci?gu;

    zwracam uwage na fragment miedzy gwiazdkami

    czyli Adama Płaszczycy wariant 2 :)

    ale finansowo wychodzi na to samo

    > czy to mozliwe zeby mBank byl AZ TAK niekompetentny?!
    > nie chce mi sie az wierzyc w to.

    Tez kiedys nie wierzylem ;)

    > czy mozemy rozszerzyc ta dyskusje i jednoznacznie stwierdzic
    > (najlepiej z przykladami) - jak jest?!

    Trzeba by przeprowadzic test. A jesli niezgodnie z regulaminem za malo
    nalicza - reklamowac ;)))

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid