eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK millenium - wałek?Re: KK millenium - wałek?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!ihal.ma.local.domain!news
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK millenium - wałek?
    Date: Fri, 16 Nov 2007 18:47:59 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 24
    Message-ID: <t...@i...ma.local.domain>
    References: <fhju9r$12a$1@inews.gazeta.pl> <fhjuqc$ifv$1@news.onet.pl>
    <fhk013$33u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fhk0un$bt8$1@inews.gazeta.pl>
    <fhk3jg$1no$1@news.onet.pl> <fhkb58$bfs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fhkgh9$dhu$1@inews.gazeta.pl> <fhki83$ku4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-9924.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1195236064 15865 84.40.235.196 (16 Nov 2007 18:01:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Nov 2007 18:01:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Macintosh/20070728)
    In-Reply-To: <fhki83$ku4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430198
    [ ukryj nagłówki ]

    darnok pisze:

    > Odpowiedz banku jest wlasciwa. Takie zachowanie nie podlega reklamacji.
    > Inna sprawa jest, ze bank mogl podejsc jednostkowo do tej sytuacji i
    > anulowac ci odsetki w imie przyszlej dobrej wspolpracy. Ale nikt go do
    > tego nie moze zmusic.
    >
    > Teraz wyciagnij wnioski i juz powinienes wiedziec jak sie obsluguje KK.
    > I tak tanio wyszlo. Tylko 31zl za lekcje ;-)
    >

    Na własnym przykładzie wiem, że w Mille mają problemy ze zrozumieniem
    (wydaje mi się, że dużo bardziej zrozumiałym językiem niż atott)
    reklamacji, którą u nich złożyłem (dalszy ciąg wątku
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/1d109ec50a0295d/56eaafbf276a6ca9).

    Odpowiedź Mille na tą reklamację odebrała mi chęć korespondencji z tym
    bankiem.


    Szczęśliwy, że pozbyłem się ich karty.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1