eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK millenium - wałek?Re: KK millenium - wałek?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl
    !news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK millenium - wałek?
    Date: Mon, 19 Nov 2007 11:01:17 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <fhrn85$lbq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fhju9r$12a$1@inews.gazeta.pl> <fhjuqc$ifv$1@news.onet.pl>
    <fhk013$33u$1@atlantis.news.tpi.pl> <fhk0un$bt8$1@inews.gazeta.pl>
    <fhk3jg$1no$1@news.onet.pl> <fhkgsl$eu2$1@inews.gazeta.pl>
    <fhkhko$jmp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <n...@4...com>
    <fhniko$ii8$1@nemesis.news.tpi.pl> <fhnkkj$na7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f...@w...googlegroups.com>
    <fhom1k$8qn$1@inews.gazeta.pl> <fhp4c7$g8$1@kushnir.sileman>
    Reply-To: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    NNTP-Posting-Host: auv158.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1195466821 21882 83.18.21.158 (19 Nov 2007 10:07:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Nov 2007 10:07:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 071118-2, 2007-11-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430358
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > mar pisze:
    >> potwierdzam. to co dzieje się z obsługą w tym banku ostatnio to
    >> żenada. mi
    >> konto już zamykają 3 miesiąc.
    >
    > A ja chyba będę musiał co miesiąc reklamować niedoręczenie wyciągu
    > do nowej KK. Skoro wolą co miesiąc wysyłać ręcznie duplikaty,
    > zamiast włączyć generowanie automatyczne... to w zasadzie nie mój
    > problem... :-)

    ja tez po okresie testów millenetu uciekłem z tego banku
    - to nie jest bank przyjazny klintowi
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1