    From: Wojtaszek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK na kartki? ;)
    Date: Fri, 10 Oct 2008 09:42:53 +0200

    otrov pisze:
    > PS. Na giełdzie tez można stracić. I to więcej niż na kartach. Też
    > trzeba zakazać!

    ale na gieldzie zazwyczaj "nie gra" Kowalski, ktory zarabia 1000zl
    a KK wciskana jest kazdemu, a o tym jak i kiedy sciagane sa odsetki
    napisane jest drobnym maczkiem i w taki sposob, ze ten prosty czlowiek
    tego nie zrozumie, wciskajacy tylko informuje, ze np. 52 dni za darmo,
    tu jest podstawowa nieuczciwosc bankow

    no cobys nie powidzial w stylu, ze sie trzeba bylo uczyc, to jest to
    żerowanie na biednych, prostych ludziach ... koniec kropka peel jak mowi
    moja córka

    ktos powie, ze socjalizm sie skonczyl, niech kazdy dba o siebie ...
    no to dopuscmy dalej systemy argentynskie, naciagaczy z tele2,
    zlikwidujmy stanowisko powiatowego rzecznika konsumentow

    jestem przeciwny nadmiernej ingerencji panstwa w gospodarke, ale nie w
    przypadku jawnej nieuczciwosci

    ja osobiscie KK nie chce z tego powodu, zeby nie kontrolowac kolejnej
    rzeczy i ie zastanawiac sie ile moge wydac, ile bede w stanie splacic,
    itd ... wole wydawac swoje pieniadze