    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK na kartki? ;)
    Date: Sat, 11 Oct 2008 00:06:50 +0200

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:gcm1vu$gjh$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak najbardziej.

    No tak, wydają :-) - dopiero teraz przeczytałem cały tekst.

    "Banki spółdzielcze mają z kartami kredytowymi dylemat. Z jednej strony
    chcą zarabiać na nich, ale drugiej nie chcą zrażać swoich klientów,
    często sąsiadów i znajomych, karnymi odsetkami i prowizjami. Dlatego nie
    liczą się na rynku kart kredytowych. Mają w nim mniej niż 1 proc.
    udziałów, choć dysponują 7 proc. aktywów sektora bankowego w Polsce."

    Swoją drogą facet powinien się produkować w tabloidach, bo język
    "obrońcy prostego człowieka" ma opanowany świetnie :-):
    "kroją klientów jak mogą", "Mówię im: spadajcie łobuzy", "Cwaniakom z
    banków komercyjnych", "Wstydu nie mają, łobuzy", "robili z nas palantów".

    Zastanawia mnie tylko, jaki ma on ukryty interes w deprecjonowaniu KK,
    bo chyba nie jest aż tak głupi, żeby wierzyć w to, co wypisuje....

    Przemek

    PS. Ja i tak banki spółdzielcze lubię - tzn. ich bankomaty. U mnie w
    Świdniku jedyny bankomat z gadającym menu należy właśnie do BS. A w
    Szczawnicy bankomat BS jest (a przynajmniej był latem 05) załadowany
    banknotami 10, 50, 100, 200 więc można sobie było wybierać i cienkimi i
    grubymi wedle potrzeb :-).