    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK na kartki? ;)
    Date: Sat, 11 Oct 2008 00:11:36 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    Wojtaszek pisze:

    > bo karty sa wciskane na sile prostym ludziom, chyba, ze w tresci umowy
    > nie bedzie bzdur, tylko DUZYMI LITERAMI NA PIERWSZEJ STRONIE UMOWY
    > (druga i kolejne niepotrzebne) jasno opisane kiedy i za co trzeba zaplacic

    jaka jest twoja definicja "prostego czlowieka" ?

    Bo znam sporo osob z wyksztalceniem wyzszym i dobrymi zarobkami, ktore
    nie potrafia korzystac bezkosztowo z KK i z roznych przyczyn (lenistwo,
    "humanista ci ja a nie ksiegowy" itp) nie analizuja umow i zasad
    korzystania z KK, ignoruja terminy platnosci, wyplacaja gotowke w
    bankomatach itp, uwazaja za bezsensowne "groszowe oszczednosci"
    wynikajace z prawidlowego korzystania z KK.

    Nieprosty to od doktoratu czy jak?