    From: Andrzej Kubiak <b...@s...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK na podstawie oświadczenia o dochodach
    Date: Tue, 11 Dec 2007 23:32:25 +0100

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 23:20:52 +0100, Michał R. napisał(a):

    > co teraz oddzwon ią i co przyjdzie karta cy beda kazać jakieś zaświadczenia
    > przysyłać????

    Pisz trochę wolniej i wyraźniej, proszę :)

    Właściwie to nie przypominam sobie, żeby w ogóle dzwonili, choć pewności
    nie mam. Dostałem mailem potwierdzenie złożenia wniosku, później
    informację, że "się produkuje", następnie, że została wysłana Siódemką.
    Pamiętając, jak to szwagierka otwierała konto jakiś rok temu, przygotowałem
    się na miesięczne oczekiwanie, a tu następnego dnia zadzwonił kurier,
    umówił się, podjechał, sprawdził dowód, wziął podpis, następnego dnia karta
    działa (również informacja mailem o aktywacji karty). Pozytywnie się
    zdziwiłem - pełna profeska ;)

    Raiffeisen też mnie zdziwił. Wspominałem kiedyś, że mam ich Visę Nową z
    obrotem rocznym 25zł. Umowy rozwiązać nie chcieli, przysłali dożywotnie
    zwolnienie z opłat. Wczoraj dostałem listownie informację o podwyższeniu
    limitu i propozycję wymiany na Gold. Aż podrążę, czy też byłaby dożywotnio
    bez opłat :)

    AK