  • Data: 2007-12-12 09:25:22
    Temat: Re: KK na podstawie oświadczenia o dochodach
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raiffeisen też mnie zdziwił. Wspominałem kiedyś, że mam ich Visę Nową z
    > obrotem rocznym 25zł. Umowy rozwiązać nie chcieli, przysłali dożywotnie
    > zwolnienie z opłat. Wczoraj dostałem listownie informację o podwyższeniu
    > limitu i propozycję wymiany na Gold. Aż podrążę, czy też byłaby dożywotnio
    > bez opłat :)

    A mi to nigdzie nie chca podwyzszac limitow mimo, ze nie sa kosmiczne :-/
    Mam 2 x Raiff, 2 x mBank, 1 x bph... jak dzwonie sie pytac jak podwyzszyc
    limit to chca zaswiadczenia, a to mi nie na reke bo mam jeszcze kredyt
    hipoteczny... karty uzywane bardzo duzo, czesto splacane w calosci, a raz na
    kilka miesiecy przez 2-3 miesiace splacam tylko czesc... ehhh