  • Data: 2013-01-02 18:52:24
    Temat: Re: KK po co?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2013 18:15, z pisze:
    > W dniu 2013-01-02 14:59, m pisze:
    > Tj -
    >
    > ciach
    >
    > Wiem że niektórzy tak mają (szanujemy ich:-) ) ale dla mnie to idiotyzm.
    > Jak coś na prawdę potrzebuję to zapożyczę się z głową taniej w inny sposób.

    Taniej niż 0%?

    > A jak wystarczy mi do tego następna wypłata to nie jestem bachorem i
    > miesiąc mogę poczekać.

    Jeżeli miesiąc możesz poczekać, to widać nie potrzebujesz tego "na
    prawdę". A jeżeli naprawdę potrzebujesz, to musisz sobie znaleźć jakieś
    źródło sfinansowania tego.

    KK to jest dobry sposób, o ile warunkiem skorzystania z kredytu na niej
    nie jest korzystanie z kredytu na niej przez następne miesiące, bo to do
    niczego nie prowadzi.

    p. m.