  • Data: 2006-09-08 06:32:38
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:1157695565.381980.31510@m79g2000cwm.googlegroup
    s.com,
    *gregoryj* wrote:
    > minimum lokaty tio chyba 600 i dostajesz na
    > karcie 500, ktora z kolei mozesz nadplacic (czyli przelac na nia
    > pieniadze) jesli zalezy ci na transakcjach na wieksze sumy :-) chyba
    > lepsze rozwiazanie niz blokowanie np 11000 i dostanie karty z limitem
    > 10 tys.

    Wcale ze nie lepsze. To zalezy kto do czego karty potrzebuje.
    Karta kredytowa z limitem 500zl jest smieszna. Szkoda placic oplaty rocznej.
    To juz lepiej uzywac debetowki i debetu na RORze.
    A jak ktos chce miec karte do platnosci w necie to albo przedplacone, albo
    Allekarta.pl lub Money.pl.
    Po to sie ma wysoki limit zeby merchant mogl zalozyc odpowiednia duza
    blokade na karcie (np. w hotelu, wynajecie auta). Nie ma wtedy sensu
    przelewanie sobie pieniedzy na karte, bo je tam blokujemy.
    Trzeba zalozyc KK z wysokim limitem - duza lokata np 10k PLN i po 3
    miesiacach przeniesc ja do innego banku. Pieniadze z lokaty sie uwolnia a
    karte z wysokim limitem mamy.
    Jak ktos chce przeprowadzic jedna transakcje o wiekszej kwocie (np. kupic
    komputer) i mialby zasilac konto KK dla tej transakcji (co oznacza ze ma na
    to pieniadze), to lepiej to zaplacic debetowka - zadnej roznicy w tym
    wypadku nie bedzie, a wrecz mniej zachodu :)

    --
    darnok