    From: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK pod zastaw lokaty - pytanie
    Date: Tue, 5 Sep 2006 14:46:27 -0600

    "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message
    news:5d93.00000077.44fdbe86@newsgate.onet.pl...

    > Witam,
    > masz rację, po kilku m-cach posiadania takiej karty idziesz z wyciągami do
    > ING,
    > Millennium lub Raifiego (Raifi zawsze ostatni) i przenosisz sobie KK
    > zabezpieczoną lokatą na KK bez zabezpieczenia, a starą zamykasz jak już
    > dostaniesz do domu pocztą nową (nowe) karty.

    heh...
    tydzien temu poszedlem do millenium powiedzialem ze chcialbym przeniesc
    karte, to mi Pani powiedziala ze owszem ale trzeba przyniesc kilka rzeczy,
    jak sie zapytalem czym sie rozni procedura przenoszenia od wyrabiania nowej
    karty to sie okazalo ze tylko tym ze nie biora limitu starej karty do
    wyznaczania zdolnosci kredytowej... moze to dlatego ze to oddzial na
    prowincji :)) tak czy inaczej brak zaswiadczenia o zarobkach uniemozliwil mi
    przeniesienie tam karty, ostatecznie zlozylem wniosek w mBanku ktorego
    wczesniej nie bralem nawet pod uwage (bo karte przenosze z Multibanku, wiec
    tak jakby z BRE do BRE) i o dziwo ku mojemu zaskoczeniu wstepnie wniosek
    rozpatrzyli pozytywnie, zobaczymy co bedzie dalej na razie czekam na jakis
    kontakt.... mam nadzieje ze sie doczekam :))

    pozdrawiam
    Lukasz