    Date: Sat, 13 Dec 2008 16:34:41 +0100
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - pytań kilka

    Bungiel wrote:

    > Mam nadzieję, że dobrze wyciąłem. Co w takim razie do zakupów
    > zagranicznych?

    Jak masz już kartę w mbanku, to możesz używać jej - kursy nie są
    idealne, ale i tak dużo lepiej niż w Citi.

    Natomiast najlepszy do zakupów zagranicznych jest *podobno* Polbank.
    Podobno, bo już od ponad 1,5 miesiąca usiłuję dostać od nich kartę.
    Niestety operacja ta jest najwyraźniej ponad siły pracowników tegoż
    banku, bo za każdym razem jak się upomnę dostaję odpowiedź, że
    "Najmocniej przepraszam, musiała zajść jakaś pomyłka, przekażę do
    koleżanki informację, aby natychmiast do Pana oddzwoniła". Nigdy nie
    udało mi się trafić bezpośrednio na ową "koleżankę", ani też oczywiście
    nigdy nie oddzwoniła, a zacząłem zabawę z nimi pod koniec
    października... :-(

    > A może jest coś dobrego i do przelewów (jak w citi) i zakupów zagr. ?
    > Takie 2w1?

    Nie znam... :-(

    --
    MiCHA