eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK - pytań kilkaRe: KK - pytań kilka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - pytań kilka
    Date: Sat, 13 Dec 2008 16:49:30 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <1...@k...kojer>
    References: <6...@s...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    <4943a6c9$0$29450$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <4...@r...googlegroups.com>
    <4943d611$0$29373$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: bar19.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1229183372 25276 83.27.181.19 (13 Dec 2008 15:49:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Dec 2008 15:49:32 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 081212-0, 2008-12-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:465510
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 16:34:41 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Natomiast najlepszy do zakupów zagranicznych jest *podobno* Polbank.
    > Podobno, bo już od ponad 1,5 miesiąca usiłuję dostać od nich kartę.
    > Niestety operacja ta jest najwyraźniej ponad siły pracowników tegoż
    > banku, bo za każdym razem jak się upomnę dostaję odpowiedź, że
    > "Najmocniej przepraszam, musiała zajść jakaś pomyłka, przekażę do
    > koleżanki informację, aby natychmiast do Pana oddzwoniła". Nigdy nie
    > udało mi się trafić bezpośrednio na ową "koleżankę", ani też oczywiście
    > nigdy nie oddzwoniła, a zacząłem zabawę z nimi pod koniec
    > października... :-(

    A wnioskowałeś o co i z jakim limitem? Wnioskowałeś w oddziale?
    Bo u mnie od ręki sprawdzono w BIK, potem pani przepisała mój wniosek bo
    się z rozpędu podpisałem nie w jej obecności (a coś takiego chyba na
    wniosku było), po 2 dniach zadzwoniła z przeprosinami, że błędnie mnie
    poinformowała o mozliwości odebrania karty w oddziale (bo goldy to tylko
    centrala) i czy nie będzie mi przeszkadzało, że przyjdzie pocztą. No i po
    jakichś 2 tygodniach najpierw przyszły piny (do teleserwisu i karty) a po
    paru dniach karta. Po 15 minutach wiszenia na telefonie udało się kartę
    aktywować.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1