    Date: Tue, 16 Dec 2008 21:19:19 +0100
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - pytań kilka
    <s...@l...localdomain>
    <c...@4...com>
    <s...@l...localdomain>

    Brzezi wrote:

    > Do programowania :) kazdy nowy programista dostaje nowy komputer,wlasciwie
    > zawsze jest to najlepszy procesor dostepny w tej chwili na rynku, 3 dyski w
    > raid, 4GB pamieci i 24" LCD :)

    A czy jesteś w stanie mi wyjaśnić po co *programiście* taki komputer?
    Powinien wystarczyć zwykły terminal (np. coś w rodzaju HP Thin Client),
    z badziewnym procesorem i w ogóle bez twardego dysku. Nawet jak to
    będzie markowy terminal, to i tak cena powinna wyjść niższa niż
    monitora, do którego jest podłączony - i to nawet jak to będzie bardzo
    tani monitor... (Choć akurat po co duży monitor - to rozumiem. Więcej
    linii kodu się zmieści na ekranie...)

    No, jeszcze rozumiem, jeśli programista pisze najnowszą wersję Quake i
    potrzebuje mieć poligon testowy, ale przy zwykłej pracy nad kodem
    źródłowym? Po co mu taki sprzęt??? Kompilację i składowanie danych i tak
    powinno się robić zdalnie na jakichś dedykowanych do tego serwerach...

    --
    MiCHA