  • Data: 2008-12-14 20:43:51
    Temat: Re: KK - pytań kilka [OT]
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nie, 14 gru 2008 o 21:29 GMT, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Chyba firma ma za dużo pieniędzy. :)

    az tak to nie :)

    > Nigdy nie rozumiałem, skąd ten pęd do najnowszych modeli procesora. To jest
    > kompletnie nieopłacalne. Przykładowo:

    Trzeba wabic czyms pracownikow :) wiesz jak trudno jest znalesc dobrego
    programiste? i do tego coraz wiecej chca zarabiac :)

    > Intel Core2 Duo E8600 3,33GHz (S775) BOX 1109 zł
    > Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz (S775) BOX 699 zł
    > Kto zauważy różnicę przy używaniu tych procesorów?

    PROCESOR CORE i7 920 2.66GHz za 1090zl, takie 2 ostatnio zostaly kupione
    2 nowym programistom :)

    a wymienony przez Ciebie wyzej E8600 kosztuje 995zl, tylko stowka taniej, a
    roznica jest dosyc spora :)

    > 3 dyski?

    tak, zeby bylo szybko RAID0 i zeby bylo bezpiczenie, RAID5

    > To serwerów nie macie? :O

    W serverach wsadza sie znaczenie wieksze ilosci dyskow liczone w
    dziesiatkach minimum :)

    Zeby nie bylo, nie jest to komputer dla programisty amatora programujacego
    w PHP :), tylko do wytwarzania aplikacji korporacyjnych :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ A woman may very well form a friendship ]
    [ Ekg: #3781111 ][ with a man, but for this to endure, ]