  • Data: 2003-10-29 20:08:34
    Temat: Re: KK w BPH-PBK
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krab <k...@p...of.pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Piatkowski" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w ktorym oddziale ci o tym powiedzieli ?
    > ja tez nic nie widze, ale moze tak jest

    No więc wczoraj w moim "macierzystym" oddziale (al. Pokoju 1, Kraków)
    potwierdzono mi, że jeżeli zrezygnuję z obecnej karty i złożę przez
    internet wniosek o nową, to dostanę ją w promocji za darmo (do konta
    srebrny sezam). Co ciekawe, karta będzie do tego samego rachunku.

    Wczoraj zatem wstrzymałem wznawianie posiadanej karty a dzisiaj wypełniłem
    wniosek przez internet. Zobaczymy co dalej (ma być telefon w ciągu 3 dni).

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków