eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK w BZWBK › Re: KK w BZWBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "August" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w BZWBK
    Date: Fri, 2 Sep 2005 21:43:26 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 46
    Message-ID: <dfaa2d$jlk$1@opal.futuro.pl>
    References: <deeujj$gas$1@news.onet.pl> <def3ed$p74$1@opal.futuro.pl>
    <def43f$f4$1@news.onet.pl> <def4lk$pmn$1@opal.futuro.pl>
    <def62h$5d2$1@news.onet.pl> <def6dk$3m3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <def9m4$e95$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: szilo-masq.media4.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1125690253 20148 81.219.224.51 (2 Sep 2005 19:44:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Sep 2005 19:44:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:362359
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule news:def9m4$e95$1@news.onet.pl grupowicz Marcin_P. napisał:

    >> lepiej zadzwon na ten bezpłatny numer i tam wyłącz, oddział i tak sam
    >> tego nie wyłączy
    >> zawsze możesz zadzwonić później jeszcze raz i sprawdzić czy wyłączyli
    >
    > Właśnie doczytałem ich regulamin, i wyłączyć można tylko dzwoniąc do nich.
    > Jeszcze raz dzięki za wszystkie uwagi.
    >
    > PS. Jesteś pewny że można dzwonić na ten bezpłatny numer 0 800 16 10 54
    > bo w takiej broszurce którą mam od nich pisze że ten numer to dla kart
    > "Profit" a dla Silver i Classic jest płatny 0 801 65 55 55 ?

    (0 61) 856 53 26 - to CK BZWBK, można blokować karty innych banków też.

    U mnie problem "Twojego Bezpieczeństwa" Rzecznik BZ częściowo wyjaśnił - po
    telefonie, 10 miesięcy temu, specjalnie wykonanym by wyłączyć tę opcję, na
    nieszczęście
    posiadacz KK dostał po 2 tyg. aneks, ze względów że karta została wydana
    przed 1.10.2004. I tam gdzieś w którymś z malutkich podpunktów mysiało być
    (a może nie było) że po jego podpisaniu znów ta opcja jest włączona.
    Jednakże bank przyznał że do czasu wysłania tego aneksu "mając na uwadze
    kwestionowanie przez Pana sposobu wprowadzenia przedmiotowego ubezpieczenia
    Bank dokonał zwrotu składek pobranych do dnia otrzymania podpsianego przez
    Pana aneksu do umowy". Czyli przyznał że wprowadzenie tej opcji listem do
    klienta pt.: od bieżacego miesiąca włączamy Panu ubezpieczenie i co nam Pan
    zrobi - moze pan zadzwonić co najwyżej i wyłączyć" - jest sprzeczne z
    regulaminem(?) pewnie.

    Aneks był podpisany po roku od wprowadzenia tej opłaty. Czyli Bank napisał
    niewprost, że kto się o zwrot nie upomni (bez telefonu- reklamacją) albo nie
    oddzwoni to CK to jest jeleniem :-).

    Pozostaje kwestia, że bank obiecał oddać te składki, a jeszcze fizycznie ich
    nie przelał.

    Trzeba uważać - coś wyłączysz telefonicznie, a dostaniesz jakieś pismo z
    banku ,obejrzeć je dokładnie przeczytać.
    A nawet jak się wydaję iż je się zrozumiało - na wszelki ponownie wyłączyć
    "TB" dzwoniąc do CK :D


    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1