eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugieRe: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mi
    muw.edu.pl!news.internetia.pl!fargo.cgs.poznan.pl!poznan.rmf.pl!news.rmf.pl!agh
    .edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Date: Thu, 21 Nov 2002 22:10:00 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 47
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154
    Message-ID: <arji3h$s9s$1@news.onet.pl>
    References: <arjgg2$gam$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.49.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1037913009 28988 217.153.49.154 (21 Nov 2002 21:10:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Nov 2002 21:10:09 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214083
    [ ukryj nagłówki ]

    > Po przekopaniu
    > calej oferty polskich bankow zdecydowalem sie na Citi - glownie ze wzgledu
    > na bezpieczenstwo karty,

    Ok

    > a takze na prestiz tej instytucji

    ROTFL

    > - wszak z ta
    > karta moge podrozowac spokojnie po swiecie bez obawy ze mi jej gdzies nie
    > uznaja.

    ROTFL

    > Minal
    > tydzien, w koncu przyszla oczekiwana korespondencja z Citibanku, a tam
    > zamiast pieknej srebrzystej karty z moja podobizna na awersie pisemko, ze
    z
    > przykroscia informuja, ze karta nie moze zostac wydana... i koniec,
    zadnych
    > powodow, zadnego numeru kontaktowego, tylko suchy numer referencyjny
    sprawy.

    To standard w citi, i tak dobrze, ze cos napisali.

    > Oslupialem... Zadzwonilem do osoby, u ktorej podpisywalem wniosek -
    podobne
    > zdziwienie - od dwoch dni probuje czegos sie dowiedziec, bez skutku,

    Ja mialem, to samo...

    > zaproponowala mi ze moze zrobimy nastepny wniosek - moze ten przejdzie ;),

    LOL

    > Zadzwonilem do infolinii - podobna sytuacja, koles kompletnie bezradny -
    nie
    > jest w stanie udzielic mi zadnej informacji. Poczulem sie jak Jozef K. w
    tym
    > momencie :))) Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???

    Niby w citi jest status rozpoznania wniosku o kk w systemie, tylko jakims
    dziwnym trafem w moim przypadku tez tego_nie_bylo ;-/
    Ah ta obsluga w citi brrrrrrrrrrrrrr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1