    From: "Graham" <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w CitiBank
    Date: Mon, 25 Apr 2005 08:59:13 +0200

    > Mylisz się - 6,50 płacisz tylko w jeśli dokonujesz transakcji w danym
    > okresie rozliczeniowym.

    niestety , ale chyba Ty sie mylisz. Jakiś czas temu miałem u niech dwie
    karty. Jedną VISA a drugą MASTER. Zrezygnowałem z MASTER, odesłałem ją, ale
    istnieje jakiś okres wypowiedzenia umowy (tylko jakiej bo jej nie ma) i
    zamykanie rachunku musiało trwać. Jakież było moje zdziwienie gdy po
    miesiącu przyszedł mi wyciag z kwotą 6,50 za ubezpieczenie pomimo, że nie
    było ani jednej transakcji. Złożyłem reklamacje. Na drugi dzień zadzwonił do
    mnie z BOK i poinformował, że ta opłata jest niezależna od dokonanych
    transakcji. Tłumaczyłem facetowi, że od miesiąca mają u siebie moją kartę
    więc nie mogłem nawet jej używać więc nie będę płacił. On na to, że nic się
    niestety nie da zrobić. Na co ja, że w takim razie przy okazji proszę o
    zamknięcie drugiego rachunku karty (VISA - jestem klientem od 5-cu lat). I
    co.....DAŁO SIĘ!

    pzdrw