  • Data: 2011-03-03 09:15:35
    Temat: Re: KK w GetinBanku
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 09:41, "Piotr K." <d...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > na stronie GetinBanku jest napisane, e wyp ata pieni dzy z bankomat w  przy
    > u yciu KK jest bezp atna.
    > Ale:
    > * Wyp aty got wki z bankomat w s traktowane jako transakcje got wkowe i
    > podlegaj oprocentowaniu zgodnie z "Tabel oprocentowania" od momentu
    > wykonania.
    >
    > Czyli, e pieni dze wyj te z bankomatu podlegaj oprocentowaniu od razu, bez
    > czekania na zako czenie okresu rozliczeniowego. Dobrze rozumiem?

    Dobrze rozumiesz. Ale jak zdążysz spłacić to przed zaksięgowaniem tej
    wypłaty, to nic nie zapłacisz - o ile masz wolny cały limit na karcie.
    Ja korzystam z tego tak, że robię wypłatę, a potem uzupełniam
    przelewem na konto KK - najczęściej tego samego dnia. Wypłacałem w
    euronecie i bzwbk. Nie testowałem na poczcie.

    > dziejek7

    pzdrwm
    luc