eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK w INGRe: KK w ING
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w ING
    Date: Thu, 22 Dec 2005 00:52:29 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 65
    Message-ID: <docpr8$2nb$1@opal.futuro.pl>
    References: <do8up8$2pj6$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: futuro.2-0.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1135209128 2795 81.219.246.1 (21 Dec 2005 23:52:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Dec 2005 23:52:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (X11/20051015)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <do8up8$2pj6$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372906
    [ ukryj nagłówki ]

    Yareck napisał(a):

    > Mam kilka pytań do użytkowników KK w ING:
    > 1. Czy trzeba przedstawić jakiś dowód zamknięcia starej karty jeżeli
    > przenosimy limit z innego banku ?

    Szczerze powiedziawszy - nie wiem. Przy odbiorze karty musiałem napisać
    oświadczenie, że złożę rezygnację ze starej i w ciągu miesiąca czy dwóch
    przyniosę dowód zamknięcia. Jako że i tak rezygnowałem z poprzedniej
    karty, to nie miałem z tym problemów, ale po pierwsze spóźniłem się
    jakieś 2-3 tygodnie, a po drugie pani obsługująca mnie nie bardzo była
    zainteresowana papierkiem, oglądnęła go, powiedziała "w porządku",
    zapytałem czy nie potrzebuje skserować, dopiero wtedy stwierdziła, że
    chyba lepiej jak skseruje, oddała mi oryginał a ksero wrzuciła gdzieś do
    szuflady.

    Być może co jakiś czas weryfikują, czy Kowalski przyniósł papierek, a
    jak nie, to interweniują, ale szczerze wątpię.

    > Znalazłem w archiwum, że karta jest
    > zablokowana do czasu spłaty starej, jak to jest weryfikowane ?

    Nic takiego się nie zdarzyło. Z karty mogłem korzystać od momentu jej
    odebrania.

    > Wystarczy potwierdzenie pełnej spłaty kwoty z ostatniego wyciągu?

    Nie wiem, ja przyniosłem kopię dyspozycji rezygnacji z karty złożonej w
    starym banku.

    > Na wniosku o przeniesienie jest nr rachunku starej karty (pole
    > opcjonalne), po co podaje się ten numer?

    Po to, bo to oni mogli spłacić zadłużenie starej karty (limitem z nowej)
    - transakcja traktowana tak jak bezgotówkowa. Możesz tego pola nie
    uzupełniać, wówczas spłaty dokonujesz samodzielnie (a w ING deklarujesz,
    że Twoje zadłużenie na poprzedniej karie wynosi 0zł).

    > 2. Czy dla osób posiadających ROR, na który wpływają wszelkie stałe
    > dochody są jakieś uproszczenia w procedurze/promocje/bonusy ?
    > Niestety w INGOnline nie znalazłem wniosku o wydanie KK co oznacza, że
    > po raz n-ty konieczne będzie wklepanie WSZYSTKICH swoich danych ...

    Nie wiem, nie posiadałem rachunku w ING.

    > 3. Nie ma na stronie (nie znalazłem) informacji o funkcjonalności
    > INGOnline w zakresie kart kredytowych. Czy da się ustawić automatyczną
    > spłatę całości z ROR-u w ostatnim dniu gp podobnie jak to jest np. w
    > mBanku?

    Chyba nie, ale nie jestem pewien. Ja założyłem OKO i teraz po
    wygenerowaniu każdego wyciągu klikam w INGonLine w "Spłać zadłużenie",
    wybieram 100%, wpisuję datę końca GP i jako rachunek wybieram OKO.

    > 4. Jedyne co mnie skłania do przejścia na ING jest brak opłat za kartę
    > przy odpowiednim obrocie. Promocja jest bezterminowa więc chyba trochę
    > potrwa. Warto porzucić RB dla ING?

    Właśnie to skłoniło mnie do przenosin karty :)

    Hm, zawsze możesz wrócić za jakiś czas do RB przedstawiając 3 ostatnie
    wyciągi z ING ;-)

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1