    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w ING - mozna przeniesc z innego banku?
    Date: Sun, 07 Jan 2007 22:40:54 +0100

    > czy ING oferuje mozliwosc przeniesienia do niego KK z innego banku?
    > Jesli tak, jakie sa warunki?
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz.

    Dostaniesz taki sam limit i spłacą Ci zadłużenie. Będziesz musial
    pokazac im 3 wyciagi z rachunku karty, na ktorych bedzie zaznaczony
    numer rachunku, z ktorym powiazana jest kk.

    Przenosilem do ING karte z Multi i byla niezla jazda, bo ta karta nie ma
    osobnego rachunku. Dopiero jak im umowe przynioslem to mi przelali kase
    (splata karty) na ror.

    pozdr.
    RobertS