  • Data: 2003-01-25 21:45:11
    Temat: Re: KK w KB ;)
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > On Sat, 25 Jan 2003 20:34:21 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:
    >

    >http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produ
    kty_uslugi/karty/visa_classi

> [...]
    > utraty karty: odszkodowanie do 5.000 złotych, bez Twojego udziału
    > własnego"
    >
    > Cienko, bo tylko do 5k PLN :(
    >
    > "przekazywanie comiesięcznej informacji za pomocą usługi SMS
    > (minimalna kwota spłaty oraz ostateczny termin spłaty)"
    >
    > To fajne, ale nie podaja calosci zadluzenia ? :((
    >
    > Oprocentowanie dość duze, ale to malo istotny parametr KK :))
    >
    > "Opłata roczna za wydanie (lub wznowienie) i obsługę karty głównej 75
    > złotych "
    >
    > To dość duzo, choc sam tyle placilem za moja KK, ale cena niezbyt

    Mam ROR w KB. Niestety mało wiem na temat kart kredytowych. Jakie parametry są
    istotne poza oprocentowaniem. Czy ktoś mógłby porównać visa_classic_credit
    wydawaną przez KB z kartami kredytowymi wydawanymi przez inne banki. Tylko tak
    po ludzku dla laika w tym temacie. Przyznam się, że z porównania powyższego
    mało rozumiem. Z góry dziękuje Tensor1.
    PS Jakie banki aktualnie wydawają karty kredytowe?