  • Data: 2009-06-01 10:08:52
    Temat: Re: KK w bph
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Br" <b...@p...onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
    news:gvvv0h$ktd$1@node1.news.atman.pl...

    > No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to
    > skwitować jednym w tej sytuacji:
    >
    > ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

    Ty wykonałeś inną procedurę niż ja. Ja telefonicznie zastrzegałem kartę, nie
    składałem żadnego oświadczenia o rezygnacji z karty. Jeden raz potem nic nie
    robiłem a drugi raz kilka tygodni później wziąłem pisemne potwierdzenie
    dyspozycji zastrzeżenia (wówczas było darmowe, nie wiem jak teraz, o
    ewentualne zwolnienie z opłaty za karrtę w BPH będę występował w sierpniu to
    wtedy się tym zainteresuję).

    Odradzasz bank z powodu tego, że postąpił zgodnie z regulaminem karty? O ile
    Ci sięchce, zawsze możesz złożyć reklamację i liczyć na dobrą wolę banku,
    która może wyrazić się w ten sposób, że jeśli zdecydujesz się utrzymać ich
    kartę, anulują tę opłatę. A potem ją sobie już darmowo zamkniesz.