  • Data: 2005-09-24 12:10:14
    Temat: Re: KK z chipem - wątpliwości
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> writes:

    > Z tego co widzę, to wielu z automatu wciska zgodność gdy tylko może.

    Moga miec problem, klient nie podpisze kwitu (albo podpisze specjalnie
    inaczej niz zwykle, moze nawet da komus innemu by podpisal) i co wtedy
    zrobia? Anuluja transakcje?

    > Dobrze jednak wiedzieć, bo po prostu nie pozwolę na potwierdzenie
    > przyciskiem jeśli znów się wycofam.

    Duzo mozesz nie pozwalac. To sprzet sprzedawcy, moze sobie wciskac co
    chce. Twoja jest tylko karta, i tylko jej uzyciem mozesz sterowac.

    > Swoją drogą sprawdzcie wszystkie warunki jakie oferują sprzedawcy zanim
    > dacie kartę. Mnie jeden pracownik zapewnił o darmowym transporcie do
    > domu, a ten odbierający kartę stwierdził, że nic z tego.

    Co ma do tego karta?

    > Po interwencji
    > u kierownika, który kazał pracownikom zawieźć zdecydowałem się wziąć
    > mebel, bo dowieźli - całe szczeście, bo długo bym chyba odkręcał :)

    Odkrecal co? Najwyzej reklamacja w banku, gdyby obciazyli mimo
    rezygnacji z zakupu/sprzedazy.
    --
    Krzysztof Halasa