  • Data: 2008-05-12 20:19:48
    Temat: Re: KK z hipermarketu
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz wykorzystane jakies raty w tej karcie?
    > Zona kupila cos na raty i wyciagi dostaje na czas.
    >
    > Tak przy okazji - chyba (nie jestem pewien) mozesz uzyskac informacje w
    > kasie marketu o kwocie i dacie platnosci.
    >
    > Co do terminowosci dosylania wyciagow - powalczyc mozesz chyba tylko na
    > drodze sadoweja i to moga cie oklamac i wygrac, bo na kopertach z taka
    > korespondencja nie ma daty stempla i jako date wysylki podadza date
    > wydruku.

    nie mam żadnych rat; w kasie nie, ale w punkcie kredytowym tak z tym, ze nie
    zawsze bywam (o wlasciwym czasie) w sklepie i generalnie nie chce mi sie o
    tych wyciagach pamietac dlatego (skoro nie ma wersji elektronicznej)
    chcialbym dostawac papierowe na czas...

    na kopercie faktycznie nie ma stempla więc niczego nie udowodnię, ale jak
    nie będzie wyciągów to przestanę z karty korzystać i wypowiem po roku...zysk
    taki, ze dostalem kupon zakupowy na 50zl i 100 min do wygadania na ich
    karcie do telefonu

    --
    pozdrawiam
    RobertS