eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK z pakietem asistance ?Re: KK z pakietem asistance ?
  • X-Received: by 2002:a9d:da3:: with SMTP id 32mr86904ots.3.1549972683307; Tue, 12 Feb
    2019 03:58:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a9d:da3:: with SMTP id 32mr86904ots.3.1549972683307; Tue, 12 Feb
    2019 03:58:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.166.215.MISMATCH!k10no135459itk.0!news-out.google.com!v141ni314ita.0!nntp.go
    ogle.com!q69no136420itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 12 Feb 2019 03:58:02 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q3u7ju$a15$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <q3hnr1$eel$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <q3s24h$fdu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <q3sg8o$kjk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    <q3u7ju$a15$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: KK z pakietem asistance ?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 12 Feb 2019 11:58:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641004
    [ ukryj nagłówki ]

    Kurierzy to jest osobna historia i przez nich można się do promocji zniechęcić. Choć
    są i fajni - i umówią się, i przywiozą w inne miejsce, żeby mieć sprawę załatwioną,
    teściową to nawet na mieście chciał łapać - ale takich mało, a do tej roboty biorą z
    łapanki każdego z prawem jazdy, co przez badania wstępne przejdzie (choć jeszcze
    chyba jakiś zza wschodniej granicy mi się nie trafił) - i jak ktoś olewa, nie dzwoni
    i cwanego gapę udaje, nawet nie zostawiając awiza, to skarga skutkuje jedynie rozmową
    ostrzegawczą :(
    A ludziom i tak się nie chce skarżyć - bo np. w dhl można to zrobić jedynie
    zakładając konto na ich "portalu".

    Swoją drogą ta promo z citi z 200zł do biedronka jest śmieszna, bo jednocześnie jest
    taka sama z 300zł - więc jako że jest to promo "na zaproszenie banku", czyli to oni
    muszą zadzwonić z propozycją, to pewnie jest tak, że jak ktoś się zgodzi na 200zł to
    są zadowoleni, a jak nie chce, to jeszcze 300zł proponują. I tak jest dobrze, bo
    poprzednio było 100/200/300 ;>

    W tej promo santandera akurat cokolwiek więcej wymagane od wizyty w oddziale to jeden
    telefon - formalności i tak w oddziale załatwiasz, żadnych kurierów - nawet jakbyś
    chciał, bo np. oddział masz daleko.
    Więc prawie ideał wg Ciebie ;>

    Ale i w oddziale nie bywa tak wesoło, np. do db z ich komputera w celu wydrukowania
    potwierdzeń nie dało się zalogować - na szczęście pan widząc moją minę pozwolił sobie
    przysłać te wyciągi mailem - a akurat fartownie miałem przy sobie tablet.

    Cóż, mogę Ci jeszcze zaproponować KK bgż bnpp, ale nie z oddziału, tylko z "punktu"
    (trzeba poszukać na ich stronie, w których "galeriach" są) - kartę dostajesz od ręki
    (karta jest płaska, pani drukuje imię i nazwisko na takiej śmiesznej drukarce), do 4k
    "na dowód" i oświadczenie o dochodach, na rok bezpłatna i jeszcze można trafić na
    promo, np. walizkę (a tak naprawdę jest to 30k punktów w programie mamBonus, które
    można wydać na walizkę albo na inne nagrody).
    Inne doświadczenia z oddziałami mam albo w najlepszym razie neutralne (czyli mała
    kolejka i sensowna obsługa) albo negatywne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1