  • Data: 2008-09-22 19:00:07
    Temat: Re: KK za darmo
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ca4d8e37-7d74-4d1e-8538-c221ce643d11@m3g2000hsc
    .googlegroups.com...

    >Pracownicy BPH sa , tak przy okazji, bardzo pewni wysokiej jakosci
    >swoich produktow, wartych wysokiej ceny (produkty faktycznie niezle,
    >ale wg mnie jednak zbyt drogie). Po fuzji bardzo zaskoczylem jedna z
    >pracownic, gdy zaczalem wypytywac kiedy spadna oplaty za konta - nie
    >mogla zrozumiec dlaczego maja spasc. Widac, ze bardzo ja zaskoczylo i
    >dalo material do myslenia, gdy zaczalem wyliczac, ze maja teraz mniej
    >oddzialow i mniej bankomatow, ale rowniez zapewne mniejsze koszty
    >wlasne - co wszystko razem powinno w efekcie dac srodki na obnizenie
> [...]

    Pytanie na ile ja ta naprawde zaskoczylo a na ile musiala
    udawac przed klientem zaskoczenie, ze jej pracodawca
    ma super oferte, przeciez nie moga powiedziec:
    "A idz panie do banku X, tam maja prawie
    wszystko lepiej i taniej niz u nas"
    Znam pare osob pracujacych w roznych
    firmach, ktore prywatnie uwazaja, ze ich
    pracodawca sprzedaje kiepskie produkty,
    ale przeciez nie mowia o tym klienotm:)

    Pozdrawiam,
    Marcin